Aktualności - Kolejowe ABC

Używamy plików cookies, aby pomóc w personalizacji treści, dostosowywać i analizować reklamy oraz zapewnić bezpieczne korzystanie ze strony. Kontynuując, wyrażasz zgodę na gromadzenie przez nas informacji. Szczegóły znajdziesz w zakładce: Polityka prywatności.

Czcionka:

Wysoki kontrast

Prawie 17 mln widzów obejrzało spoty z nosorożcem Rogatkiem w telewizji, a ponad 20 mln – w internecie. Zakończył się kolejny etap Kampanii Kolejowe ABC prowadzonej przez Urząd Transportu Kolejowego. Symbolicznym początkiem kolejnego etapu akcji było odsłonięcie muralu promującego bezpieczeństwo przy pl. Zawiszy w Warszawie. Będzie można go podziwiać do końca tego roku.

Wyjątkowy mural zaprojektowany przez dzieci z Nowej Sarzyny pojawił się na pl. Zawiszy w Warszawie. To wynik konkursu plastycznego dla uczniów „Akcja Mural – odkryj w sobie muralowca” organizowanego przez Urząd Transportu Kolejowego w ramach Kampanii Kolejowe ABC. Mural z nosorożcem Rogatkiem, bohaterem kampanii, zachęca do bezpiecznego zachowania na przejazdach kolejowo-drogowych.

Podczas zdalnej nauki dzieci chętnie korzystają z materiałów edukacyjnych zamieszczonych na stronie „Kampanii Kolejowe ABC”. W marcu i kwietniu stronę www.kolejoweabc.pl odwiedziła rekordowa liczba osób. Największą popularnością cieszą się aplikacja edukacyjna i kolorowanka, które pozwalają najmłodszym na zabawę i naukę.